Известие

Collapse
No announcement yet.

Крайно гърне, плътен звук?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз съм със същото гърне като на колегата ивайло .. със 135 мм изход ако не се лъжа и седи по същия начин .. но нямате си представа как седи задницата на 145ца със 2 тръби леко извити нагоре малииии но щом и тези ви харесват значи избор има и то голям
    alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
    Fiat punto GT in progress ~200hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tqnbtb Покажи съобщение
      аз съм със същото гърне като на колегата ивайло .. със 135 мм изход ако не се лъжа и седи по същия начин .. но нямате си представа как седи задницата на 145ца със 2 тръби леко извити нагоре малииии но щом и тези ви харесват значи избор има и то голям
      Аз като се замисля доста добре ще изглежда с двуцефка леко завита нагоре,но на мен звука на това гърне ми харесва и за това не искам да го сменям.
      Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
      Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
      Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
      Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

      Comment


      • #18
        колега на мен крайното гърне ми е от пистов мотор и звука е уникален само че извън грaцко ще те заболи главата

        Comment


        • #19
          При мен има една подробност,че аз съм с прави тръби (58мм) на генерацията,и имам само крайно гърне,няма резонатори и тн.Колата е доста шумна,но след определени обороти влиза в резонанс и почти мога да си чуя радиото.

          Alfetta GTV 2000TS 87г. Alfa Romeo 164 2.0TS 91г. Alfa romeo 155 1.8TS 93г. Honda VFR400 NC24

          Comment


          • #20
            А аз съм със всички гърнета освен предпоследното,но на колегата Пунтото е с генерация на 50мм. с резонатор на мястото на катализатора и крайно спортно гърне.Веднъж го карах и не мога да си чуя мислите,не че в моята не е нещо подобно във високи обороти,но само тогава.Като се прибирах от феста карах постоянно с около 4000 оборота и там бръмчи най-много направо главата ми стана като баскетболна топка,иначе между 2500 и 3000 оборота почти не се чува.
            Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
            Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
            Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
            Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

            Comment


            • #21
              Махнал си това триъгълното ли?
              ЦЪК
              145 1.6 T.S. 99'

              Comment


              • #22
                Аз ако можеше, щях да махна всичко, нито тежки крайни гърнета, нито катализатори, щях да използвам като конфигурация права тръба и страхотен изпускателен колектор. Хем леко, хем ефективно. Проблема, е че "приятелите" с белите Астри със сини надписи, няма да им допадне тая идея, макар че моето КуВе не се кара в градски условия, а ако се мине през населено място, то ще е само, за да се придвижа до някой етап....ама е на, заради тях съм с Суперспринт Група Н генерация....има си и лиценз за 76db ниво на шум, както и планка с модел и хомологационен номер

                но нямате си представа как седи задницата на 145ца със 2 тръби леко извити нагоре малииии
                Баш такова е на Суперспринт Група Н, показвам http://www.gazzellaracing.com/produc...at=3270&page=1 (Тази е Рагазон, но на Суперспринт е 1към1, но Суперспринт-а е малко по-евтин)

                А ето така изглежда задницата на 145 със тази генерация. Звука е страшно плътен и приглушен в ниски обороти, след 5000 вече става корено различно На 2-ра предавка, в прекъсвач (около 7500++ оборота) сакса не издържа на напрежението и започва да бълва пламъци през снадката



                Оххх, всеки път като я видя и се отказвам да я продавам Кой каквото иска да си разправя, но за мен 145 си оставя един от най-красивите "хот хетчове" за времето си.

                Поздрави, и махнете тия "Хонда" стайл гърнета, че изглеждат ужасно на тази кола!
                Last edited by Hassel; d.m.y г., 06:29.
                Under 400bhp makes baby jesus cry.
                (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Hassel Покажи съобщение
                  Поздрави, и махнете тия "Хонда" стайл гърнета, че изглеждат ужасно на тази кола!

                  На мен лично двуцевките ми бият на "Голф" стайл пък. Със сигурност бронята показва формата на накрайника, но всеки решава кое му харесва и кое не. Въпроса е на дизел как се отразява спортното гърне като звук.
                  Last edited by DMS; d.m.y г., 11:21.

                  Comment


                  • #24
                    Наистина много добре стои със завита двуцефка

                    ---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

                    Първоначално публикувано от changer Покажи съобщение
                    Махнал си това триъгълното ли?
                    ЦЪК
                    Да точно това е махнато,но не съм го правил аз а предишните собственици и както казах са сложили тръба на около 40мм. и ми трови нервите,но мисля да я правя напролет с някой други подобрения по двигателя.
                    Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                    Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                    Comment


                    • #25
                      Аз не знам дали ще има ефект , ако сменя само крайното без да махам това триъгълното, че на дълъг път не ми се надува главата...Нали има и разни заглушители по принцип или те вървят само към по скъпите екземпляри?
                      Hassel много добре стои с това гърне, но и много ще ми удари джоба Ако имаш някакво клипче, ще се радваме предполагам всички да чуем звука
                      145 1.6 T.S. 99'

                      Comment


                      • #26
                        Определено ще се радвам да чуя звука на двуцефката на колегата.Иначе и моето е имало заглушител ама явно предишния собственик ми го е спестил.То на мен бая ми бучи ама ме задоволява.
                        Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                        Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                        Comment


                        • #27
                          Освен със стоковото, съм карал със следните гърнета на Кувето:






                          +1 от АСПО крайно, с пеперудка вътре.

                          От всичките най-добре звучащо и тежко беше Ремуса, но с него колата беше най-спряла. С него и без - две коли разлика във вървежа, което беше адски много за мен и последва продажба....
                          Евтините обикновено не издържат много и се разпадат.

                          В момента съм с това, което пак е проходно.


                          Извода е, че не може да върви и да не шуми.
                          sigpicex
                          147Q2
                          300bhp/606nm
                          Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                          Comment


                          • #28
                            Да изтупам темата от прахта
                            Значи момчета да ви обесня моя проблем. Много съм доволен от звука на колата си, но крайното гърне е бая грозно тип чучур и излиза ей тей на никъде и не става даже и накрайник да си сложа Има ли такава опция да си запазя колата тиха и със плътния звук като сменя само крайното гърне? Дори не знам преди него какво има...катализатори ли, резонаторни гърнета ли, но съм страшно доволен от звука който изкарва! Иначе го гледам това крайно гърне сега е бая масивно а тези "спортните" като ги гледам и пръднята ми не могат да заглушат Колата е боксер 1.4 и пак казвам искам да си остане тиха и с плътен звук, но да го сменя крайното гърне колкото визуално да ми съблазнява очите Намислил съм от тоя вирнатия тип да сложа Вие какво ще ме посъветвате ще стане ли моята работа?

                            http://eftini.com/sportno-garne-yed-...ml?cPath=12_24

                            Comment


                            • #29
                              Колеги, възможно ли е да си сменя оригиналното крайно гърне на колата от подписа с някаква двуцевка например, но звука да се промени леко.. не искам пърделник, просто леко по-плътен звук и визия! Постижимо ли е?
                              www.t-auto.bg

                              Носачи ATEC, Авточасти, Масла Bardahl, Motul, Castrol, Mobil < - клик

                              Comment

                              Working...
                              X